<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4913235566851933327\x26blogName\x3dEchipa+10\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://echipa10.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro_RO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://echipa10.blogspot.com/\x26vt\x3d-1329206982932741011', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

« Home | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next »

"oare cate ghiare are?... cum o arata Baubau?"

era un copilas la Mamaia Copiilor acum 3-4 ani... va amintiti: "oa-re ca-te ghia-re are? cum o a-ra-ta Bau-bau?", cand vlad isi cauta tricou ca sa merga la prezentare dar mai ales azi la biblioteca fara termopane in rama (ca sa faca ventilatie, curenti de aer... zic si eu)... L-AM VAZUT PE BAUBAU! (eu vreau sa ne certam, eu vreau sa ne stricam de ras pe parchetul lui vlad, eu vreau sa bem coca si sa mancam seminte, eu vreau sa ne strofocam jumatate de zi pentru Doua amarate de propozitii care fac strategia, eu vreau sa facem sageti si diagrame explicative, eu vreau sa ne fie foame si sa ne ploua cu grindina cand venim de la Nick , eu vreau sa mai faca pisica pui, eu vreau sa ma oftic pe vlad, eu vreau sa se plictiseasca olivia de emi , eu vreau sa dorm jumate in pat jumate pe jos, eu vreau sa ma sperii de gandaci, eu vreau sa cumparam hartie igienica atunci cand nu mai sunt nici servetele, eu vreau sa ne certam cand suntem in criza de timp pe teme de sintaxa si topica, eu vreau pateu, bai frate!. Si stiu ca vreti si voi). Azi cand plecam de langa sticla pe jumatate cu pepsi mi-a fost tarsa de sfarsit.

Da' sti ce mai zice in cantecel copilutul?... "Nu mi-e frica, nu mi-e frica, nu mi-e frica de Baubau! Nu mi-e frica, nu mi-e frica de Baubau!"

leave a response