<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4913235566851933327\x26blogName\x3dEchipa+10\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://echipa10.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro_RO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://echipa10.blogspot.com/\x26vt\x3d-1329206982932741011', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

« Home | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next »

olimpiada pe unda hertziana

... he he... ching of za blog... te simti singur baiete? :)
M-am ganidt sa iti tin companie. Mi-a cam revenit pofta de scris.
Iac'asa! Eram suparata, cald, sete, pantaloni de toamna pe soare de mai (pentru ca dimineata am iesit ca taranul pe camp si am inspectat natura... cerul nu arata prea bine!), pentru o treaba de 10 minute ma agitasem cateva ore, ma carasem in bucuresti pentru o apa de ploaie: "da, vi s-a admis cererea!", etc. Nashpa!

Dupa ce am evitat lunga vreme: am intrat in "magazinul ala de la Unirii... cu pantofi" si am incercat sa imi inec amarul cautand un pantof pentru Andreea. Nici o sansa! Mary Poppins nu mai e la moda (ce bine suna haute couture, nu?!:) ) de prea mult timp, nu voi gasi niciodata (prea curand) ceva care sa imi placa... si pe care sa il pot cumpara linistita.

Prea bine! Hai sa ne uitam la haine! :D si in timp ce survolam cot la cot cu alte doamne cu ochiul vigilent aruncat dupa haina potrivita... aud... "Olimpiadele Comunicarii... vino luni, 28 mai... finalistii isi vor sustine prezentarile finale... la Camera Deputatilor... si poate te si angajam!" Baietii au intrat si pe undele hertziene... .

leave a response