<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4913235566851933327\x26blogName\x3dEchipa+10\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://echipa10.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro_RO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://echipa10.blogspot.com/\x26vt\x3d-1329206982932741011', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

« Home

Ne-am înscris


Din ce cauză?



Vlăduţ: Şi până la urmă am stabilit publ
icurile alea?
Bog: D
ă-mi şi mie foile cu ce avem de facut...
An
dreea: N-am apucat sa citesc tot.
Olivia: Vrea cineva ciocolată?

Maestru': Deci avem strategii şi public nu?

Andreea: Formulăm direct mesajele?

Vl
ăduţ: Unde e foaia cu schema?
Noi: Aia cu
săgeţi?
Bog: Ce avem de făcut?

Echipa 10: Să-nceapă dansul!




Vlad
Se aranjează pe masă foile, ordonat. Se scrie cu markerul câte un cuvânt pe fiecare, mai mare cu cât e mai aproape de centru. Apoi, cu pixul, se trec cuvinţele care gravitează în jurul celor mari. După aceea, cu creioane colorate, se unesc cuvintele cu săgeţi. După gust. Rezultatul îmi va semăna.

Maestru
"Ma chiama Luuca şi am paişpe ani"... numa' că nu am paişpe ani, ci douăzeci şi Timpuri Noi nu au compus o melodie despre mine.

Olivia
Spirit critic şi analitic. Randament bun şi rezultate foarte bune, mai ales în urma lucrului în echipă. Fire motivată, organizată si punctuală.

Bog
Se zvoneşte că, acu vreo doi ani, i-am dat un pumn la ficaţi lu' taică-miu. Nu-i adevărat, l-am făcut din vorbe.

Andreea
Status Quo: bucuria simplului, descoperire, motivatie, credinta, facultatea nu este Limita, tu iti construiesti profesionalismul, valori; carti, muzica, filme sunt o necesitate, utopie, schimb intre minti, pasiune, a fi sincer cu tine insuti, eclectism, combinatorica imaginativa, muzica artelor.

Etichete: ,

  1. Blogger new_lady8 | 24 mai 2007 la 20:45 |  

    ce bine ca mai exista si oameni pasionati de domeniu !

leave a response