<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4913235566851933327\x26blogName\x3dEchipa+10\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://echipa10.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro_RO\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://echipa10.blogspot.com/\x26vt\x3d-1329206982932741011', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

« Home | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next » | Next »

de-ale lui miki

mai, zi cu soare
miki: Mama, mama, mami, mami... vezi ca eu sunt in spate cu tanti Nutzi si ma joc in nisip... da' da si mie apa!

(geamul deschis la camera mea. in spatelle blocului cativa copaci cu care te scoli dimineata intre ochi de'ai putea spune ca esti in jungla/Africa/etc... un putz, cateva garaje de beton -nou plantate de primar pe locul fostelor gradini de zarzavaturi dintre blocuri-, un teren betonat de fotbal, bare pentru batut covoarele... si miki. Are 5 ani si locuieste la parter la mine in bloc, in P7)

mai, mergem la sifoane
eu: miki, ce faci de 1 iunie? ca e ziua ta, ziua copilului...
miki: pai a fost ziua mea!
eu: pai da, dar mai este inca o data! pe 1 iunie e ziua la toti copiii din lume! se dau in leagan, merg in parc,mananca bomboane...
miki: da' ziua mea a mai fost deja!
eu:... pai miki... toti copiii din lume sarbatoresc de 3 ori: cand s-au nascut, de ziua lor de nume, la tine e sfantu miki si de 1 iunie, ziua copiilor. Si tu esti copil..deci e si ziua ta!
miki: pai da' eu nu sunt copil... eu sunt fetitza!

leave a response